Prednji pomoćni pogon

Prednji pomoćni pogoni mogu se odvojiti u jedan ili više pogonskih remena, ali su uglavnom dizajnirani za uporabu samo jednog remena, poznatog kao “serpentinski pogon”.

S ovim dizajnom, kanalni remen prenosi rotacijsko kretanje radilice na komponente koje se pokreću. Kanalni remen mora biti zategnut kako bi se osiguralo što je moguće manje proklizavanja. Potrebno zatezanje postiže se pomoću mehaničkog ili hidrauličkog napinjača.

Sustav remena može uključivati neke vrlo oštre kuteve, koristeći otklonske remenice koje usmjeravaju remen na svaku od pogonjenih komponenti.

Ovaj je aranžman povoljan, s obzirom na to da su motori sve manji (smanjivanje). Što je manja zapremnina motora, i što je manji broj cilindara u motoru, to je veća rotacijska nepravilnost motora. Rotacijska nepravilnost značajno opterećuje cijeli sustav FEAD-a.

Principi rada usisa, kompresije, izgaranja i ispušnih plinova kod četverotaktnih motora uzrokuju ubrzavanje i usporavanje radilice, uzrokujući rotacijske nepravilnosti koje se prenose preko remenskog pogona na sve ostale dijelove motora. U dizelskom motoru s 40% rotacijske nepravilnosti i praznim hodom od 800 o/min, stvarna brzina motora varira između 640 o/min i 960 o/min. To znači da rotirajuća oprema (npr. alternator) u FEAD sustavu također ubrzava i usporava.

Ove promjene brzine mogu dovesti do problema u sustavu FEAD, kao što su povećana razina buke i vibracija, visoke sile zatezanja remena i prijevremeno habanje.

Kako bi se smanjili učinci rotacijskih nepravilnosti na FEAD sustavu, proizvođač vozila može odrediti različite tipove prigušnih dijelova, kao što su zatezači, jednosmjerne remenice alternatora i remenice radilice s prigušivanjem.