DynaStart®, električni motor iz ZF-a, čini osnovu za elektrificiranje pogonskog sustava. Koristi se u osobnim automobilima, komercijalnim vozilima i građevinskim strojevima.
Električni motor osigurava izvanrednu učinkovitost, isplativost i funkcionalnost u kombinaciji s ostalim komponentama hibridnog sustava. Elektromotor je dostupan s unutarnjim ili vanjskim rotorom, ovisno o potrebama pojedinih aplikacija.
Prednosti
• Optimalna učinkovitost i gustoća momenta
• Visoki zakretni moment na niskim brojevima okretaja: pokretanje, start-stop
• Minimalna aksijalna duljina, minimalni zahtjevi za instalacijski prostor
• Dostupan s vanjskim ili unutarnjim rotorom
Kako funkcionira ZF DynaStart®?
ZF Sachs specijalisti za elemente pogona razvili su električni motor za paralelne hibridne sustave koji kombiniraju izuzetno visoke zahtjeve za učinkovitost i ekonomičnost ovog električnog motora koji ispunjava ambiciozne ciljeve u pogledu potrošnje goriva i smanjenja CO2, istodobno poboljšavajući performanse vožnje i udobnost.
Prva hibridna europska serija ulazi u serijsku proizvodnju od 2009. godine s oklopljenim generatorom iz ZF sachsa s maksimalnim performansama od 15 kilovata i duljinom izolacije osovine od 65 milimetara što će smanjiti potrošnju goriva i emisije CO2 do čak 15%. ZF sachs ga je proizveo tako da ga je moguće ugraditi kao proširenje postojećih dizajna vozila troškovno učinkovitije, a posebno je razvijena za paralelne hibridne sustave.
Kratka instalacijska dubina i visoka energetska učinkovitost uz robusnu strukturu donose vrhunski rezultate u složenom okruženju između motora i prijenosa. Neodijski željezni jezgreni magneti sa stalnom uzbudom instalirani su u vanjskom rotoru tako da nije potrebna struja za pobudu magnetskog polja. Zbog toga se količina električne energije može smanjiti za razliku od konvencionalnih električnih motora.
Integrirani sklopovi imaju potpuno automatski namotane blokove zavojnica postavljene na posebno oblikovane složene limene listove jezgre. Ovaj robusni dizajn omogućuje generiranje troškovno učinkovitih generatora/startera čineći znatan doprinos višim razinama udobnosti i zaštite okoliša.
Još jedan korak prema konkurentnim hibridnim rješenjima predstavljen je kroz prve europske serije hibrida od 2008. godine. ZF Sachs AG je time poduzeo daljnje ključne korake prema primjeni hibridne tehnologije na ekonomičan način.