Motorno ulje Rowe dokazano je kvalitativno najbolje njemačko ulje. Kao najveći njemački proizvođač lubrikanata – počevši od motornog ulja za osobna i gospodarska vozila, zatim mjenjačkih ulja gdje je Rowe također specijalist i najveći partner proizvođača vozila u Njemačkoj, preko ulja za motorkotače, brodice, do antifriza, masti i aditiva za ulja, Rowe je postavio nove standarde u svijetu lubrikanata. Posebno valja naglasiti kako je Rowe ekskluzivni partner BMW-a za BMW OE antifrize, a suradnja s druga dva najveća njemačka proizvođača vozila je isto na visokoj razini.
U skladu s našom nagradnom igrom koja se odvila od svibnja do srpnja, kupce Rowe proizvoda vodili smo na Nürburgring na VLN utrku, i pokazali im također kako izgleda Rowe proizvodni pogon.
Putovanje je počelo na zračnoj luci Pleso u rano jutro 4.9., te smo po slijetanju u Frankfurt stigli u Worms, industrijsko mjesto u blizini Frankfurta gdje se i nalazi Rowe proizvodni pogon. Proizvodni pogon Rowea najsuvremeniji je proizvodni pogon u zapadnoj Europi, s preko 67 kilometara cijevovoda i 2700 kompjuterski kontroliranih ventila u postrojenju koji garantiraju maksimalnu čistoću i homogenost svakog sastojka ulja. Veličina Rowe proizvodnog pogona je 82 tisuće četvornih metara (otprilike 11 nogometnih terena), a značajan dio proizvodnje otpada na proizvodnju ulja i antifriza za proizvođače vozila poput VW grupacije, BMW-a i Mercedesa (tri najjača Rowe partnera). Certifikat ISO TS:16949/2009 garantira kvalitetu ulja prve ugradnje, a službenim odobrenjima proizvođača vozila ponosimo se i javno ih ističemo na ovoj stranici. Ako želite naučiti više o tome što je ulje prve ugradnje, svakako vrijedi pročitati ovaj članak. Proizvodni pogon Rowe izgrađen je 2012. godine, a svi strojevi koji se koriste u proizvodnji plod su Roweove vlastite tvrtke ITEC. Kako Rowe ujedno u pogonu proizvodi i plastična pakiranja za svoje proizvode (plod sestrinske tvrtke Palbo), može se reći kako je Rowe jedina tvrtka u Europi koja je vlastitim resursima proizvela sve vanjske komponente bitne za proces proizvodnje. Pogon je i samoodrživ, jer sva energija koja se oslobađa prilikom procesa proizvodnje ulja, koristi se u cirkularnom procesu i za grijanje cijelog postrojenja, kao i upravne zgrade tvrtke Rowe.
Nakon obilaska tvornice i ručka u ROWE restoranu, poslušali smo tehnički seminar kojeg nam je prezentirao ni manje ni više nego G. Otto Botz, glavni inženjer za razvoj ulja automotive sektora u tvrtci Rowe. Gospodin Botz je radio kao glavni inženjer u više proizvodnih pogona širom Europe i bio je jedan od ključnih faktora također pri izgradnji i planiranju strojeva za Rowe proizvodni pogon. Neke od stvari sa seminara ćemo u narednim tjednima objavljivati i putem ove stranice, kako bi svima približili važnost motornog ulja u suvremenim vozilima, i način kako da raspoznate to što je to kvaliteta.
Po završetku programa prevezeni smo do Nürburgringa, gdje nas je tvrtka Rowe ugostila pravom njemačkom atmosferom u jednom od najpoznatijih restorana kraj staze Nürburgring, gdje su običavali jesti i velikani motosporta poput Laude, Hunta, Schumachera i dr.
Sutradan je bio veliki dan za sve – Rowe je bio favorit za pobjedu na VLN utrci, pošto je i prethodnu pobijedio te bio u top3 pozicije na startu. Uz veliku VIP ložu na samoj startnoj liniji u Tower Loungeu (gdje BMW, Rowe, i Jaguar imaju svaki po jedan kat za sebe), sve nas je oduševio i posjet boksevima prije same utrke, gdje smo shvatili što to zapravo znači biti mehaničar jednog trkaćeg tima. Također je uzbudljiva bila i šetnja po startnoj liniji netom prije utrke, a očekivano najviše pažnje dobili su auti s prvih pozicija, među kojima je bio i Rowe-ov Mercedes SLS AMG GT-3.
Nakon starta, okrjepili smo se u Rowe loži gdje nas je dočekao buffet ručak i simulator vožnje putem kojeg smo mogli voziti iz kokpita Rowe Mercedes SLS AMG GT-3 vozila na samom Nürburgringu. Nažalost, trkaći tim Rowe Racing nije bio među pobjednicima – iako je bio na vodećoj poziciji s preko 40 sekundi prednosti pred drugoplasiranim vozilom više od polovice utrke, dogodio se tehnički kvar i šef time Michael Zehe (ujedno i jedini dioničar tvrtke Rowe) odlučio je povući vozilo u boks, čime je i završio nastup Rowe Racing tima na subotnjoj VLN utrci.
Usprkos nesretnom završetku utrke za Rowe, svi naši gosti bili su više nego oduševljeni cjelokupnim iskustvom, i prije svega uvjereni da je Rowe daleko najbolji izbor za njih i njihova vozila.