- Povećana snaga: do 4% više konjskih snaga
- Smanjene emisije ispušnih plinova
- Geometrijska fleksibilnost i preoblikovanje filtra: čak 50% manje glomazni
- Duboka filtracija zahvaljujući inovativnom materijalu
Na sajmu Automehanika 2018., UFI Filters, lider u području tehnologije filtriranja i upravljanja toplinom, predstavlja revolucionarnu tehnologiju filtriranja zraka u motoru: UFI MULTITUBE. Ovaj patentirani sustav ističe se svojom cjevastom strukturom koja zamjenjuje tradicionalni panel filter; osigurava povećanu učinkovitost filtriranja i veću snagu motora u smanjenom prostoru.
UFI MULTITUBE uvodi vrhunsku tehnologiju na tržište originalne opreme, prvo za Porsche GT2RS, a uskoro i za druge visoko serijske aplikacije. Tehnologija je prilagođena brzom širenju na cijelom tržištu OEM-a, nakon čega slijedi aftermarket.
Ono što tehnologiju filtriranja čini revolucionarnom je posebna geometrijska fleksibilnost UFI MULTITUBE patrone, čija struktura omogućuje da se cijevi pozicioniraju paralelno, serijski ili prema potrebnoj geometriji, s različitim promjerom i duljinama, ovisno o prostornim zahtjevima motora. Nova tehnologija UFI Grupe nudi modularnost i fleksibilan dizajn koji odgovara specifičnim potrebama proizvođača automobila, prilagođavajući se individualnom modelu vozila i optimizirajući prostor unutar prostora motora.
Inovativne značajke UFI MULTITUBE također uključuju preoblikovanje filtra. Unatoč tome što zadržava značajne rezultate filtriranja – preko 99,5% – u ograničenom prostoru, tvrtka je smanjila masu do 50% u usporedbi s tradicionalnim panelnim filtrom. To je posebno povoljno za hibridna vozila, gdje je prostor u prostoru motora posebno ograničen zbog prisutnosti električnog uređaja pored mehaničkih sustava.
Zahvaljujući svojoj geometrijskoj strukturi UFI MULTITUBE nudi bolju dinamiku fluida, osiguravajući linearni protok u smislu prolaska zraka. Time se smanjuje otpor i smanjuje gubitak tlaka i energije; jamči dostupnost dodatnih konjskih snaga uz istovremeno smanjenje štetnih emisija i potrošnje goriva. Testovi koje je proveo vanjski laboratorij na vozilu Audi 1.4 TFSI potvrdili su povećanje konjskih snaga do 4% u odnosu na standardni ventilacijski otvor.
Maksimalna učinkovitost, koja premašuje tradicionalne tipove ploča, rezultat je novog koncepta dubokog filtriranja. Protok zraka prolazi s vanjske strane prema unutra preko strukture, koja obuhvaća jednu ili više cijevi – od kojih je svaka presvučena u krute, netkane filtarske medije sa sintetičkim hidrofobnim vlaknima, strukturirane s određenim promjerom i raspodijeljenim gradijentom poroznosti.
Još jedna revolucionarna značajka UFI MULTITUBE uključuje specifične materijale (duboki filterski medij), koji je sastavljen od hidrofobnih vlakana koja zadržavaju punu funkcionalnost tijekom cijelog životnog ciklusa proizvoda. Nasuprot tome, tradicionalni proizvodi u nabranoj celulozi imaju značajno smanjene filtracijske kapacitete zbog deformacije materijala koji, uz neizbježnu apsorpciju vlage, uzrokuje gubitak tlaka zraka, što pak ima negativan utjecaj na snagu motora.