Što imaju zajedničko servisi i njihovi krajnji kupci? Oboje žele informacije. Za radionice je neophodno ostati u tijeku s tehničkim razvojem proizvoda dok krajnji kupci, s druge strane, pokazuju snažan interes za robne marke. NGK Spark Plug Europa podmiruje obje potrebe uz pomoć “Tekniwiki” platforme i živahne zajednice na Facebooku.
Nekada prije osoblje servisa, distributeri, obrazovne institucije i sve osobe s općim interesom za automobilsku industriju, tehnologiju paljenja i senzora, morali su pretražiti niz kanala kako bi prikupiči sve tehničke podatke o NGK i NTK proizvodima. NGK platforma znanja pod nazivom Tekniwiki sada čini život puno lakšim.
Tekniwiki – jedan izvor za sve
Portal objedinjuje informacije iz različitih izvora na jednom mjestu te pruža veliku količinu praktičnog znanja. Na primjer, korisnici mogu putem mobilnog uređaja ili računala pristupiti NGK aplikaciji za e-učenje – s interaktivnim tečajevima o svjećicama, grijačima motora, lambda senzorima, vodičima za paljenje i indukcijskim zavojnicama, putem Tekniwiki-ja. Također, mogu preuzeti sadržaje poput kataloga i brošura, gledati različite instalacijske tutorijale u obliku videa te biti u tijeku s najnovijim vijestima o NGK i NTK brendovima. Nikada nije bilo lakše dobiti detaljni pogled na proizvode i tehnologije koje stoje iza njih. Ali najbolja stvar je sljedeća: sve je dostupno potpuno besplatno i bez potrebe da se registrirate na stranici. Registracija je potrebna samo ako želite pristupiti online ispitu i dobiti certifikat.
Facebook: preko 389.000 pratitelja u Europi
Europska inačica NGK/NTK Facebook stranica danas ima preko 389.000 pratitelja. NGK Spark Plug Europe koristi ovaj kanal kako bi ponudio zanimljivi miks tema poput tehničkih videozapisa, obavijesti o pokretanju proizvoda i instalacijskih savjeta za profesionalce, kao i sadržaje koji pregledavanje vijesti čine još zanimljivijima poput duhovitih objava, klipova i nagradnih igara.
Stranica je u kolovozu 2016. brojala 100.000 korisnika dok je u siječnju 2017. taj broj premašio 230.000. Broj pratitelja se udvostručio u samo pet mjeseci. “To je očiti pokazatelja da se ljudi poistovjećuju s našim brendovima, a naša Facebook stranica im je omogućila da se osjećaju još bliže njima.” kaže David Lory, direktor marketinga u NGK Spark Plug Europe.
Danas skoro nema proizvođača automobila u čijoj prvoj ugradnji se ne nalazi NGK, a u vrhunsku kvalitetu možete se uvjeriti u svim poslovnicama tvrtke CIAK Auto!