Pirelijeva obitelj Cinturato dopunjena je novim modelom: Cinturato Winter. Dizajn zimske gume projektirane za maksimalne performanse posebno na mokrim cestama i snijegu, provodi niz pametnih ideja. Karakteristike novog modela predstavljene su novinarima na snijegom prekrivenim glečerima Islanda.
Pirelli ima dugu tradiciju u zimskim gumama. Prvi model je proizveden davne 1930. godine. Takva duga povijest je dokaz da proizvođač uvijek vrlo ozbiljno shvaća performanse guma u zimskim uvjetima , kada vidljivost znatno opada zajedno sa prijanjanjem na većini europskih cesta. Izračunato je da je prosječna temperatura na barem 45.000 kilometara cesta diljem kontinenta zimi ispod nula stupnjeva Celzija. Kao izravna posljedica toga, mnoge zemlje su donijele zakone koji se odnose na obvezu montaže guma koje su prikladne vrijemenskim uvijetima u određenim razdobljima u godini. Rješenja kao što je All Seasons guma ili lanci za snijeg mogu pomoći u nekim slučajevima, ali dobre zimske gume su jedino rješenje u posebno teškim uvjetima. Novi Cinturato Winter implementira niz tehnoloških inovacija usmjerenih na maksimiziranje učinkovitosti kao što je pokazao tijekom službenog predstavljanja u posebno teškim uvjetima: na Langjökull glečeru, na Islandu.
Pirelli je odabrao ovu divljinu vječno prekrivenu snijegom da predstave rezultate projekta koji zahtijeva ne manje od 141 dana testiranja i više od 250.000 kilometara cestovnih ispitivanja. Kao što je spomenuto, Cinturato Winter uvodi tri velike inovacije u području sigurnosti. Indikator Snow Wear je prvi. Riječi “Now Snow” se režu u jednu od lamela. Prvo slovo “w” je urezano manje duboko i kada je guma potrošena više od 4 mm, jednostavno je pročitati riječi “No Snow”, što znači da je vrijeme da se gume zamijene novima.
Akcelerator odvodnje vode je druga inovacija. Novi “gullwing-oblik” kanali gaznog sloja u obliku galebovih krila su dizajnirani da učinkovitije odvode vodu sa strane. Prezentirani Pirellijevi podaci pokazuju da je istiskivanje vode kod ovih guma poboljšano za 76%, s posljedicom smanjivanja akvaplaninga 8%. Treća i posljednja inovacija su nove 4D lamele u kojima četvrta dimenzija predstavlja usmjerenost guma tijekom vožnje. Ponašanje lamela se mijenja kako bi se poboljšala učinkovitost u skladu sa situacijom. Prilikom kočenja, na primjer, lamele se komprimiraju i sabijaju za poboljšanje učinkovitosti kočenja. Dok prilikom ubrzavanja, umjesto toga, one se proširuju kako bi izbacile više vode ili snijega.
Ove iznimno važne značajke su stavljene na test na Islandu. Langjökull je drugi najveći glečer na otoku s nastavkom od preko 1000 kvadratnih kilometara. Da bi stvar bila još teža, vidljivost je bila vrlo slaba tijekom ispitivanja. Ova oštra pozadina je bila savršena za proizvod kao što je Cinturato Winter. Prilagođena nizu SUV vozila i limuzina, nova Pirelli guma pokazala je sve svoje potencijale. Prianjanje na snijegom pokrivenim cestama je uvijek bila odlična, a u kombinaciji sa sigurnosti sustavom usmjerenosti može se održati i u najrizičnijim okolnostima. Unatoč tome što se zove zimska guma, automobili su putovali na suhim asfaltiranim cestama za transfer od Reykjavíka do glečera. Nepotrebno je reći, Cinturato zimske gume ne treba koristiti u ljetnim mjesecima, ali Pirelli inženjeri uspješno su postigli cilj izjednačavanja trošenja proizvoda kako bi se povećala kilometraža kao posljedica.
U poslovnicama CIAK Auto možete potražiti Pirelli gume, a zatreba li vam kakva dodatna informacija, slobodno nas kontaktirajte putem besplatnog info telefona 0800 33 88 ili putem maila.