Na sajmu u Šangaju u travnju ove godine, GKN je predstavio koncept potpuno integriranog sustava električnog pogona (eDrive). Sve komponente ovog sustava se isporučuju u jednom pakiranju, čime se značajno optimizira pakiranje i pojednostavljuje proces ugradnje za proizvođače automobila.
Sofisticirani bežični način ugradnje je prosječno 15% manji, 10% lakši, učinkovitiji i profinjeniji od električnih sustava vozila kod kojih se svaka komponenta ugrađuje zasebno. GKN-ov potpuno integrirani sustav će omogućiti napredna eDrive rješenja koja će se proizvođačima automobila moći isporučivati po nižim cijenama i troškovima dostave od današnjih električnih pogonskih sustava, čime se omogućava ugradnja povoljnijih eDrive varijanti, ne samo u vozila najvišeg cjenovnog ranga, nego i u ona nižeg, što znači da će postati dostupnija puno većem broju ljudi nego do sada.
GKN-ov kompletni eDrive sustav dolazi s električnim motorom, inverterom snage i mjenjačkom kutijom s redukcijom za električnu osovinu (eAxle), a sve to se nalazi u jednom kućištu. Takva blizina svih komponenti rezultira značajnim poboljšanjima u mehaničkoj i električnoj učinkovitosti, uspoređujući s današnjom tehnologijom. Optimalno pakiranje je također profinjenije, pošto kućište doprinosi smanjenju buke i vibracija. Zajednički razvoj znači da su komponente za hlađenje, također u potpuno proizvedene i razvijene od početka, što rezultira daljnjem povećanju učinkovitosti cijelog sustava.
Sajam u Šangaju je bio idealno mjesto za predstavljanje ovog revolucionarnog sustava, pošto je Kina najveće svjetsko rastuće tržište električnih pogonskih sustava. Pošto proizvođači automobila stalno i sve više proširuju asortimane svojih hibridnih vozila na platformama manjih vozila (gdje je prostor jedna od najvažnijih stavki), GKN očekuje povećanje potražnje za eDrive sustavima koji su jednostavniji za spakirati i ugraditi. Predviđanja GKN-a su da će njihova tvornica u Šangaju do 2025., proizvoditi preko milijun eDrive jedinica godišnje.
GKN razvija i unaprjeđuje eDrive tehnologiju od 2002. Do sada je proizvedeno skoro 400.000 jedinica u tvornicama u Europi i Japanu. Za svoj doprinos u razvoju plug-in hibrida Porsche 918 Spyder, kompanija je nagrađena statusom “Službenog tehnološkog Porsche partnera”. GKN je prvi u svijetu proizveo dvo-brzinsku električnu pogonsku osovinu za BMW i8, a također isporučuje električne pogonske osovine i za plug-in hibrid Volvo XC90 T8 Twin Engine.