SKF je imao pionirsku ulogu prilikom uvođenja svih najvažnijih izuma u tehnologiji ležaja i glavčina kotača od izuma automobila do danas. Mi smo pouzdan inženjerski partner i dobavljač dijelova za originalnu ugradnju za glavne proizvođače vozila i danas se više od 90 milijuna vozila širom svijeta vozi na ležajevima koje je proizveo SKF.
Kit ležaja kotača prve generacije – VKBA
Podmazan i zatvoren za upotrebu tijekom cijelog životnog vijeka, ležaj kotača prve generacije skraćuje vrijeme ugradnje i praktički eliminira probleme koji se mogu pojaviti neispravnim brtvljenjem i zazorima u ležajevima.
Ležajevi prirubnice – VKBA
- Druga generacija ležajeva kotača zamjenjuje funkciju zasebne jedinice ležaja kombiniranjem dvostrukog kugličnog ležaja i integrirane prirubnice,
- Ležajevi kotača treće generacije imaju dvije prirubnice – jednu za instalaciju na sklop kotača i kočionog rotora, jednu pričvršćenu na ovjes – treća generacija ležajeva omogućava znatno pojednostavljenje kutnog dizajna.
SKF X-Tracker
Pružajući lakšim kamionima automobilsku upravljivost, udobnost i sigurnost, ovo patentirano rješenje povećava nosivost i čvrstoću glavčine kotača za 50 posto u usporedbi s tradicionalnim konusnim valjkastim ležajem, bez potrebe za povećanjem širine.
Komplet ležaja i kočnica – VKBD
SKF nudi unaprijed sastavljeni sustav, s ležajem
kotača integriranim u kočioni disk / bubanj.
Instalacija je brža i lakša, čime se smanjuje
opasnost od pogrešaka u montaži. Svi dijelovi su
kvalitete originalne ugradnje (OE) kako bi se
osigurale performanse i pouzdanost.
Alati za sklop kotača – VKN 600, 601, 602-1
Alati za ležajeve kotača, za jednostavno i brzo skidanje HBU 2.1 (kompaktnih) ležajeva svih veličina. Nema potrebe za uklanjanjem senzora ABS-a ili zglobova s automobila: pritisak se primjenjuje na desnoj strani (vanjski prsten), izbjegavajući oštećenje osjetljivih komponenti. Dostupan je i samo 3 kg težak hidraulički cilindar (18 tonska sposobnost pritiska/izvlačenja), kao dodatak gore navedenih setova alata za ležajeve kotača.
Jednostruki konusni valjkasti ležajevi – VKHB(S)*
Kombiniranje dva konusna valjkasta ležaja u “O” rasporedu, jednostruki konusni valjkasti ležajevi mogu se podmazivati mazivom ili uljem, a održavaju se prema proceduri koja vrijedi za dijelove iz originalne ugradnje (OE).
Kamionski prilagođena jedinica – VKBA*
Jedinice prilagođene za kamione imaju dva zasebna vanjska prstena i dva proširena unutarnja prstena. TMU se može podmazivati uz pomoć masti ili ulja. Ležaj je dizajniran tako da ne treba visoku razinu održavanja. Zračnost / predopterećenje prilagođavaju se tijekom izrade samog ležaja.
Kamionske glavčine 1 i 2 – VKBA*
- Sustav glavčine kamiona 1 THU1 sastoji se od jednog komada vanjskog prstena i dva produžena unutarnja prstena, unaprijed podmazana i zatvorena.
- Dizajn vanjskog prstena THU2 uključuje prirubnicu za montažu adaptera kotača. THU2 sustav ne zahtijeva dodatnu glavčinu. THU2 se podmazuje jedino mazivom.
Dizajn oba ležaja zahtijeva nisku razinu održavanja te se za servisiranje ne treba rastavljati. Postavke udaljenosti i nosivosti prilagođavaju se tijekom izrade ležaja.
Ležaj mjenjača– VKT*
Ležajevi mjenjača pružaju vrhunske osobine i vijek trajanja, u što su se tijekom godina u širokom rasponu primjena imali prilike uvjeriti klijenti usmjereni na performanse.
Učinkovitost se u velikoj mjeri pokreće specifičnom unutarnjom geometrijom, površinskom obradom, optimizacijom dizajna i preciznom proizvodnjom.
Brtve – VKS*
Brtve koriste napredni razvoj materijala i dizajn kako bi se osigurala niska razina trenja i vrhunska nepropusnost kontaminacije, što rezultira dugim vijekom trajanja.
Mazivo – VKG*
Složeno litijsko mazivo s vrhunskim performansama tlaka, temeljeno na mineralnom ulju premium kvalitete. Termalno izuzetno stabilno, s operativnim rasponom temperature do 220 °C za izmjenični rad. Prikladno za ležajeve kotača ili vozila opremljena disk kočnicama.
* za gospodarska vozila