Partner tvrtke CIAK Auto, KYB Corporation, nastavlja uspješnu suradnju sa rally teamom Toyota Auto Body koji vozi TOYOTU Land Cruiser. KYB je sponzor ovog tima i pruža mu tehničku podršku.
Toyota Auto Body sa startnim brojem 343 je pobijedio u svojoj klasi kada je za volanom bio Nicolas Gibon, a Jean Pierre Garcin je bio navigator.
Ovogodišnji DAKAR 2016 je bio vrlo težak te je samo 62% svih vozila završilo utrku. I jedan i drugi tim Toyota Land Cruiser su koristili bionaftu te su zbog toga ispuštali 60% manje CO2 od motora koji koristi klasično diesel gorivo. Tim sa brojem 343 je pobijedio u klasi T2 te je u ukupnom poretku završio na 32. mjestu s vremenom 63,09.
Specijalni KYB amortizeri, izrađeni po mjeri za dakarski trkaći automobil imaju mogućnost podešavanja sile amortiziranja za veću stabilnost u vožnji na različitim podlogama. Zahvaljujući svojoj konstrukciji ovi amortizeri mogu izdržati i vrlo ekstremne uvjete – 10 000 km prijeđenih u ovoj najzahtjevnijoj utrci izdržljivosti. Amortizeri su opremljeni vrlo otpornim brtvama koje uspješno štite od sveprisutne prašine, a također pružaju dobru otpornost na probijanje od kamenja koje leti na sve strane.
Amortizeri imaju vanjski spremnik ulja za povećanje volumena ulja, što osigurava bolje hlađenje pri ekstremnom opterećenju brzinske etape rallya. Također iznenađuje njihova vrlo lagana konstrukcija. Zahvaljujući mogućnosti podešavanja, mehaničar može silu amortiziranja podesiti prema zahtjevima vozača i podlozi. Razvojni inženjeri u KYB su vrlo usko surađivali s teamom Land Cruiser prilikom testiranja ovih amortizera i naknadnog otklanjanja nedostataka. Zbog toga su amortizeri mogli ispunjavati svoju vrlo značajnu ulogu na ovom trkaćem automobilu.
Dakarski rally 2016. je startao u glavnom gradu Argentine Buenos Airesu i vožen je kroz Boliviju nazad u Argentinu. Rally je trajao 14 dana, s 13 brzinskih etapa u ukupnoj duljini 9 237 km, a sudjelovalo je 347 timova. Rally ima dugogodišnju tradiciju, a vozi se još od 1977. godine. Svake godine na rallyu sudjeluje oko 50 nacija, međutim, na rallyu nije samo brzina važna, nego i navigacijske sposobnosti posade.