Tri su osnovna polja u kojima Bosch vidi budućnost razvoja kompanije. Automatizacija prijevoza, elektrifikacija, te umjetna inteligencija.
Automatizacija
Istraživanje i razvoj tvrtke Bosch usredotočeno je, među ostalim, na automatiziranu vožnju. Kao dio prelaska na mobilnost bez nesreća Bosch radi na postizanju dvaju razvojnih ciljeva. Prvi se odnosi na sustave pomoći vozaču koji će omogućiti djelomično automatiziranu vožnju u privatnim vozilima (2. i 3. razina automatizacije). Bosch je u tom području tehnološki i tržišni predvodnik. Tvrtka očekuje da će ove godine ostvariti prodaju od 2 milijarde eura u području sustava pomoći vozaču. Drugi razvojni cilj omogućit će vožnju bez vozača, počevši od početka sljedećeg desetljeća (4. i 5. razina automatizacije). „Vožnja bez vozača revolucionirat će područje individualne mobilnosti. Otvorit će vrata disruptivnim poslovnim modelima kao što su robotski taksiji i mobilnost koja se temelji na shuttleu”. Zbog tehničke složenosti automatizacije smatra se da je to sljedeće najvažnije ulaganje: „Samo u razdoblju do 2022. očekuju se početna ulaganja od ukupno 4 milijarde eura.” Otprilike 4000 inženjera u Boschu radi na automatiziranoj vožnji.
Tržišni potencijal automatizirane vožnje je ogroman: između 2015. i 2030. doći će do porasta osobne mobilnosti od 50 % (izvor: ITF). Analitičari stoga predviđaju da će u sljedećih deset godina hardver i softver za automatiziranu vožnju vrijediti otprilike 60 milijardi dolara. Do 2025. većina od 2,5 milijuna shuttle busova na zahtjev vozit će bez vozača. Stručnjaci predviđaju da će do 2035. prodaja povezana s dijeljenom mobilnošću doseći gotovo 160 milijardi dolara. Bosch će za tu vrstu mobilnosti omogućiti i tehnologiju i usluge. Boschev ekosustav za usluge mobilnosti već povezuje rješenja i usluge rezervacije, plaćanja, parkiranja, punjenja, administracije, održavanja i infozabave. Jedna od tih usluga je Convenience Charging, povezano rješenje za navigaciju i punjenje električnih vozila. Boschev prvi stalni klijent je Sono Motors, proizvođač električnih vozila iz Njemačke.
Elektrifikacija
U 2018. Bosch je dovršio 30 projekata u području elektromobilnosti u vrijednosti od nekoliko milijardi eura. Do 2025. tvrtka želi deseterostruko povećati svoju prodaju u tom području, do ukupno 5 milijardi eura. Nijedna druga tvrtka nije toliko raznolika u području elektromobilnosti kao Bosch. Ona elektrificira različite vrste pogonskih sklopova, od bicikala do kamiona. Danas je, na primjer, više od milijun automobila diljem svijeta opremljeno Boschevim električnim ili hibridnim komponentama. .” To se osobito odnosi na Kinu, najveće svjetsko tržište elektromobilnosti, gdje je Bosch već predvodnik u području osobnih automobila. Tvrtka je nedavno s kineskim proizvođačem električnih automobila NIO sklopila strateško partnerstvo za automatiziranu i električnu vožnju. U Kini će Bosch u 2019. započeti i s proizvodnjom e-osovine, pogonskog sklopa s posebno kompaktnim rješenjem za električne automobile. Novorazvijena baterija od 48 volta tamo se počela masovno proizvoditi prije nekoliko tjedana. Već 2030. godine 20 posto novih automobila bit će djelomično elektrificirano sustavom od 48 volti. Štoviše, cjelokupnom akvizicijom tvrtke EM-motive GmbH, Bosch jača svoju poziciju na tržištu elektromobilnosti, koja ubrzano raste u svijetu.
Umjetna inteligencija
Zaposlenici u Boschevu Centru za umjetnu inteligenciju rade na gotovo 150 projekata. Jedan od tih projekata je i sustav senzora SoundSee. Algoritam SoundSee primjenjuje strojno učenje kako bi čuo je li koji uređaj neispravan. To sustavu omogućuje ispravno predviđanje kvarova stroja, što smanjuje troškove održavanja i povećava produktivnost. Rješenje SoundSee poslat će se na Međunarodnu svemirsku postaju (International Space Station (ISS)) sredinom ove godine. Bosch predviđa da će taj sustav biti komercijalno primjenjiv u proizvodnji, građevinama i inženjeringu motornih vozila. Još jedan primjer napretka povezanog s UI-jem višenamjenska je kamera za automatiziranu vožnju koja objedinjuje algoritme za obradu slika i metode UI-ja. Rezultat je inteligentna kamera za automobil koja, na primjer, može primijetiti pješake i zatim odmah prepoznati i predvidjeti njihovo ponašanje.