Kako bi se najbolje zadovoljili rastući zahtjevi vozača, automobilske industrije i zakonodavaca za manjom potrošnjom goriva i emisijama, bitno je podići razinu učinkovitosti u pogonskom sklopu.
Štoviše, komponente iz ZF-a mogu se koristiti i za automatizaciju ručnih mjenjača te time poboljšati udobnost u kategorijama vozila koja ne mogu imati automatske mjenjače zbog težine, malog prostora za ugradnju ili troška.
ZF pruža cjeloviti sustav s aktuatorima, TCU, softverom i mjenjačima iz jednog izvora, te tako može preuzeti vodstvo u razvoju tog sustava. Potpuna upoznatost sa sustavom i njegovim sučeljima znači da se pojedinačne aktuatorske komponente mogu optimalno prilagoditi dizajnu vozila.
Sa svojim optimiziranim strategijama mijenjanja brzina, automatizirani ručni prijenosi smanjuju prekid zakretnog momenta na minimum. Senzori registriraju i prenose sve relevantne informacije upravljačkom sustavu. Koristeći ove podatke, sustav izračunava točke ukapčanja i automatski upravlja postupcima mijenjanja brzina i spojkom. Tehnologija čak intervenira u pogonskim operacijama radi poboljšanja sigurnosti – kao što je automatsko prekidanje zakretnog momenta nakratko kako bi se izbjegao rizik od klizanja. Komponente automatizacije također se mogu koristiti u start-stop-u, kao i hibridnim aplikacijama. Kupci standardnih automobila već uživaju veću udobnost zahvaljujući ZF komponentama za automatizirane ručne mjenjače.
Tehnologija
U automatiziranim ručnim mjenjačima, elektromehanički ili hidraulični aktuator preuzima akcije spojke i mijenjanja brzina. U svakom slučaju, individualni užitak vožnje se ne smanjuje jer vozači mogu odlučiti žele li vožnju automatskim načinom ili ručnim mijenjanjem brzina.
Prednosti
- Puna udobnost u vožnji – bez aktivacije spojke, bez pomicanja
- Onemogućuje grešku tijekom mijenjanja brzine
- Niži trošak i težina, manji zahtjevi za prostorom od automatskih mjenjača
- Omogućuje i ručno prebacivanje i tako omogućuje individualni stil vožnje
- Odvojeni programi za sportsku vožnju, loše vremenske uvjete, za skliske ili zaleđene uvjete na cesti i korištenje prikolice
- Smanjena potrošnja goriva zbog elektronički optimiziranih točki ukapčanja i visoke mehaničke učinkovitosti.