Bosch sada provodi ispitivanja na cestama u Japanu
• Japan je Boscheva treća inženjerska lokacija za automatiziranu vožnju iza Njemačke i SAD-a.
• Diljem svijeta gotovo 2500 Boschevih inženjera radi na daljnjem razvoju sustava pomoći vozaču i automatiziranoj vožnji
Stuttgart, Njemačka i Yokohama, Japan – Bosch razvoj automatizirane vožnje podiže na razinu više. Kao i u Njemačkoj i SAD-u, taj dobavljač tehnologije i usluga sada ispituje tehnologiju budućnosti i u Japanu. Boschev je glavni cilj razvoj pilota za autocestu koji će omogućiti automobilima da od 2020. samostalno voze na autocestama i sličnim cestama. „Japan nam pruža vrijedne uvide za razvoj zato što se tamo vozi po lijevoj strani i zbog složenih prometnih uvjeta”, tvrdi Dr. Dirk Hoheisel, član upravnog odbora društva Robert Bosch GmbH. Diljem svijeta gotovo 2500 Boschevih inženjera radi na daljnjem razvoju sustava pomoći vozaču i automatiziranoj vožnji. Poput inženjera u Njemačkoj i SAD-u, tim u Japanu već provodi ispitivanja s automatskim testnim vozilima na javnim cestama. Testne vožnje provode se na autocesti Tohoku ( prefektura Tochigi ) i autocesti Ken-O; službenog naziva Metropolitanska međugradska autocesta ( prefektura Kanagawa ), kao i na dva Boscheva testna poligona u gradovima Shiobara i Memanbetsu. Boschevi inženjeri do sada su prešli više od 10 000 kilometara u testnim vožnjama bez nesreće. Boscheva testna vozila sama se navode kroz promet – ubrzavaju, koče i prestižu prema potrebi. Ona sama donose odluke, te ovisno o situaciji u prometu, kada uključiti pokazivač smjera i promijeniti traku.
Za Bosch je automatizirana vožnja način da se cestovni promet učini sigurnijim. UN procjenjuje da svake godine u prometnim nesrećama pogine 1,25 milijuna ljudi. Devedeset posto tih nesreća posljedica su ljudske greške. „U kritičnim prometnim situacijama prava podrška može spasiti živote”, izjavio je Hoheisel. Boschevo istraživanje nesreća predviđa da povećanje automatizacije može dodatno smanjiti stope nesreća, za do trećinu samo u Njemačkoj. A automatizirana vožnja ne čini cestovni promet samo sigurnijim, nego i učinkovitijim. Istraživanja u SAD-u zaključuju da primjena predvidivih strategija vožnje na autocesti može omogućiti uštede goriva do 39 posto.