Ovi sustavi prijenosa koriste dvije standardne spojke u pogonskom sklopu. Prednost u ovom slučaju je da je takva spojka istovremeno uključena u dvije brzine. Jedna spojka služi za neparne brzine, a druga samo za parne brzine.
Prednosti
- Okretni moment 350 to 750 Nm, maksimalno do 1.000 Nm
- Visoka otpornost na zagrijavanje
- Manji zauzeti prostor
- Visoka brzinska stabilnost
- Okretni moment sa manjim trenjem
- Smanjena potrošnja goriva
Opis
Sustav dvostruke spojke sastoji se od dvije odvojene spojke koji istodobno imaju u prijenosu angažirana dva zupčanika. Jedan od zupčanika prenosi okretni moment, a sljedeći je već unaprijed odabran. Cijeli proces promjene brzine traje samo nekoliko stotinki sekunde, bez prekida okretnog momenta i minimalnim gubitkom snage. Posebno razvijena elektronička upravljačka jedinica regulira sustav dvostruke spojke i pogon mjenjača. Prati sve relevantne parametre kao što su brzina, broj okretaja motora i omjer prijenosa te podešava pomicanje ovisno o situaciji u vožnji. Dvostruki sustavi spojke iz ZF-a kombiniraju udobnost automatskog mjenjača s sportskim rukovanjem ručnim mjenjačem. Rezultat je brže, glatko ubrzanje i vrhunska dinamika prebacivanja. Dvojni sustav spojke može se koristiti u svim osobnim automobilima, osobito vozilima visokih performansi.
Usporedba procesa uključivanja
Osigurava obje prednosti: ultra-dinamičku i ekonomsku vožnju! Dvostruke spojke imaju kraća vremena uključivanja od standardnih spojki. Strategija uključivanja u dvostrukim spojkama varira od izuzetno sportskog do vrlo udobnog u rasponu od 100 ms do 300 ms. Kod dvostrukih spojki, nema gubitaka u performansama vožnje tijekom uključivanja, kao što se javljaju u standardnim spojkama. Time je ukupni pogonski sklop učinkovitiji.
ZF asortiman potražite u najbližoj CIAK Auto poslovnici, pozivom na besplatni info telefon 0800 33 88 ili upitom na mail prodaja@ciak-auto.hr.