Pierburg je predstavio novu generaciju zaklopki gasa koje su posebno pogodne za uporabu u vozilima koja poštuju Euro 6 normu.
Umjesto uobičajene aluminijske legure, kućište se proizvodi od duromera koji se kombinira s novo razvijenim plastičnim/metalnim hibridnim ventilom zbog uštede u troškovima i težini.
Upravljački ventil u kućištu duromera zadovoljava sadašnje zahtjeve kupaca u pogledu agresivnih medija u usisnoj cijevi, strožih EMC / ESD granica, kao i češćih start/stop zaustavljanja i viših radnih temperatura. Otpor i stabilnost odabranih plastičnih materijala štite kućište od starenja i trošenja. To omogućuje novi, širi spektar kritičnih primjena koji mogu uključivati agresivne medije kao što su kondenzati ispušnih plinova, plinovi, ugljikovodici i vodik, kao i deionizirana voda u usisnoj cijevi i okolišu.
Novi materijal kućišta raspršuje potrebu za skupo obrađivanje metalnih površina ili uporabu odminiranih metalnih legura. Budući da se površina usisne cijevi više ne obrađuje, dolazi do smanjenja nakupljanja taloga, poput čestica hrđe, uljnog mulja ili leda. Na taj način postoji manji rizik od zagušenja u cijevi.
Sustavno profinjen
Nova zaklopka gasa ponovno se aktivira pomoću serijskog motora spojenog s dvostupanjskim prijenosnim prijenosnikom. Novi materijali i poboljšani dizajn zupčanika osiguravaju da se zaklopka može nositi sa zahtjevnijim potrebama od preko milijun ciklusa pokretanja/zaustavljanja čak i pri velikim brzinama. Istodobno, jasno je poboljšanje broja aktivacija pri visokim temperaturama. Prethodna generacija već je sadržavala zasebni EMC modul za DC motor, a isti je usvojen i za novu generaciju, kako bi se omogućilo širenje korištenje sličnog DC motora koji može biti jeftino modificiran prema zahtjevima kupaca EMC-a.
Kao i u prethodnoj generaciji, osjetnik kuta leptira za gas je sastavni dio poklopca reduktora. Nova geometrija pokrova omogućuje daljnje poboljšanje u području ugradnje senzora. Stoga je senzor sada otporniji na vibracije i zagrijavanje.