GKN je na “Frankfurt Motor Show” sajmu predstavio najnapredniji svjetski električni pogonski sklop.
- Integrirani eDrive sustav je primjenjiv u potpuno električnim vozilima kao i u hibridnim
- Potpuno novi dvobrzinski prijenos maksimizira učinkovitost i povećava performanse
- Inteligentna “Twinster” tehnologija poboljšava dinamiku vožnje i sigurnost
- Tehnologija koja je prilagodljiva svakoj vrsti vozila, od malih gradskih automobila do velikih, robusnih terenaca
GKN-ova nova eOsovina je nazvana “eTwinsterX” i pruža tri glavne prednosti u odnosu na konvencionalne električne pogonske sklopove. Počevši od dizajna, integrirani koaksijalni format električnog dijela sklopa zauzima puno manje mjesta od drugih sustava ekvivalentne snage.
Smanjeni prostor koji zauzima, također doprinosi prilagodljivosti svim vrstama vozila i pogona. Tehnologije u eTwinsterX sustavu također znače da je to prva električna osovina u svijetu koja ima mogućnost potpune off-road prilagodljivosti.
GKN je do sad proizveo više od 400.000 električnih pogonskih sklopova, a eTwinsterX je pokazatelj stručnosti kompanije za ovakve integrirane sustave. Komponente su čvrsto pakirane, a svi elementi pogonskog sklopa su u zajedničkom kućištu. Ovakav integrirani format ima značajne prednosti kod smještanja sklopa u karoseriju vozila.
GKN-ov eTwinsterX sustav može biti korišten kao primarni pogonski sklop u potpuno električnim vozilima ili kao sekundarni pogon u hibridnim vozilima, koji time postaje podijeljeni ili dvostruku pogonski sklop.
GKN-ova stručnost u ovakvim hibridnim sklopovima je dobro poznata jer se takvi sklopovi već ugrađuju u Porsche 918 Spyder, BMW i8, Volvo XC90 T8 Twin Engine I BMW 2 Active Tourer. eTwinsterX je također moguće ugraditi u postojeće platforme, omogućavajući jednostavnu “hibridizaciju” vozila s pogonom na sva 4 kotača, bez većih modifikacija koji time postaje podijeljeni ili dvostruku pogonski sklop.
GKN-ov eTwinsterX je funkcionalan sustav koji će se pojaviti u testnim vozilima od kraja 2017. Sustav će biti podvrgnut napornim zimskim testiranjima početkom 2018. Prvi eTwinsterX testni sustavi će biti ugrađeni na hibridne varijante postojećih platformi. Ova testna vozila će demonstrirati prednosti jednostavne “hibridizacije”, kao i mnoštvo koristi u izvedbi i učikovitosti.