Komplet za zaštitu od prašine (PROTECTION KIT) izrađen je od termoplastičnog poliuretana elastomera i dizajniran je za zaštitu klipnjače opružne noge od mogućih šteta prouzrokovanih udarcima, česticama prašine, toplim asfaltom, hrđom i drugim agensima koji mogu ogrebati, probušiti ili se zalijepiti na kromiranu površinu klipnjače opružne noge. Ako tijekom vožnje bilo kakva čvrsta čestica (kao što je mali kamenčić) udari s dovoljno inercije klipnjaču, nastat će mali utor na kromiranoj površini klipnjače. Ako istovremeno klipnjača nije ispravno zaštićena zaštitom od prašine, druge čestice (poput malih čestica koje se otpuštaju s guma tijekom vožnje preko toplog asfalta ili hrđe koja nastane u dodiru s vodom i soli) mogu se zalijepiti na nju.
U oba prethodna slučaja zbog kompresije i povratnog pokreta klipa, ta će naslaga uzrokovati ogrebotinu na površini uljne brtve kada klipnjača prođe kroz nju nekoliko puta, što će dovesti do istjecanja ulja koje će uništiti amortizer. Zaštita od prašine ključni je element za očuvanje brtve opružne noge, štiteći je od svih oštećenja koja bi mogla trenutno uništiti funkciju ovjesa i time ugroziti sigurnost vozača.
Unatoč važnosti zaštite od prašine, dizajn kompleta za zaštitu uključuje i drugi element koji je zbog svoje specifične funkcije ključan za ispravan rad sustava upravljanja i ovjesa, a taj element je graničnik kompresije koji poznajemo pod nazivom UDARNA / ODBOJNA GUMA AMORTIZERA. Ovaj element izrađen je od najkvalitetnijeg, mikrocelularnog poliuretana zatvorenih stanica i obično je postavljen na gornjem dijelu zaštite od prašine koji je ugrađen na gornjem dijelu klipnjače.
Glavna funkcija graničnika kompresije je ograničavanje vertikalnog kretanja koje nastaje tijekom udara kompresije amortizera
Na normalnoj cesti svaki put kada vozilo naiđe na prepreku na cesti (ležeći policajac, kamen, rupa), nastat će jaka kompresija amortizera zbog inercije automobila. U toj će situaciji graničnik kompresije zaštititi amortizer ili opružnu nogu od uništenja izbjegavanjem mogućnosti oštećenja ventila za kompresiju udarcem ventila klipa zbog prekomjernog pokreta kompresije amortizera.
Istovremeno graničnik kompresije ima važan zadatak upravljanja opasnim pokretima naginjanja u zavojima tako da ograniči pokrete hoda amortizera veličinom graničnika kompresije. Te jedinice nakon 100.000 kilometara imaju potpuno različitu sposobnost upravljanja kretanjem, obično su kraće i zbog procesa kemijskog trošenja koji se odvija u poliuretanu, postaju mekše čime se omogućuje veće kretanje vozila i time se povećava opasan učinak naginjanja u zavojima. U nekim vozilima ti elementi nakon 100.000 kilometara nemaju graničnik kompresije od 120 mm nego graničnik kompresije od 68 mm, što znači hod od 92 mm umjesto od 40 mm. Osjećaj u ovom automobilu u zavojima bit će potpuno drukčiji, automobil će se puno više naginjati pri skretanju, javit će se negativan učinak na upravljanje kao i držanje ceste, a istovremeno će se povećati vertikalno kretanje tijekom vožnje (poniranje) i time će se povećati osjećaj mučnine kod putnika.