TEXTAR webinar / Bočno trošenje diskova – uzroci i posljedice

Poštovani i vjerni korisnici, Tvrtka TEXTAR koja je najveći europski proizvođač prve ugradnje disk pločica i kočionih obloga, organizira besplatni online seminar na engleskom jeziku, na temu “Bočno trošenje diskova – uzroci i posljedice”. Održat će se u četvrtak, 26.01.2021 u 17 sati na Facebook stranici – MotoFocus-HR. Seminar je tehničke prirode i  namijenjen je automehaničarima, neovisnim trgovcima auto dijelova, vlasnicima … Saznaj više

Kako sačuvati akumulator zimi

Niske temperature. Zaleđena stakla. Magla na cesti. Da, iako temperature još variraju došla nam je zima, a s njom već tradicionalno i problemi s akumulatorima. Nitko se ne želi naći u situaciji kada automobil nema snage za pokretanje motora. Hladnoće i vlaga ukradu dio energije pa svako paljenje vozila sa starijim akumulatorom sve više postaje svojevrsna lutrija. Niske temperature usporavaju … Saznaj više

Proširenje asortimana Blue Print setova spojki

Od 2017-e godine njemački aftermarket velikan bilstein group proširio je svoje poslovanje i svoj know-how s novim Competence Centrom u Durmersheimu u Njemačkoj. Tamo se svakodnevno ulaže veliki trud i napor za što kvalitetnijim gotovim proizvodom – setom spojke i svih pripadajućih dijelova. Svaki dio koji se pojavi u Clutch Competence Centru mora proći kroz strogi interni kriterij kvalitete. Pomoću … Saznaj više

Proširenje ponude SKF asortimana

Poštovani korisnici, od danas, kao novost u ponudi možete pronaći dodatak asortimanu dijelova upravljanja i ovjesa firme SKF koja je već tradicionalni dobavljač dijelova na području Europe. Tvrtka C.I.A.K. Auto i SKF pažljivo osluškuju potrebe i sve interese svojih kupaca vezane za dijelove šasije, te imamo zadovoljstvo najaviti novu sveobuhvatnu paletu dijelova upravljačkog sustava i ovjesa za naknadnu ugradnju. Uz … Saznaj više

Lanci za snijeg

Lanci za snijeg povećavaju prianjanje guma pri snijegu ili ledu jer je riječ o komponentama koje obično kopaju kroz led ili snijeg, omogućuju da se stvori dodatno trenje i dopuštaju da se vozilo kreće. Postavljaju se privremeno, i to samo u slučaju snijega. Nije moguće voziti s lancima na cesti bez snijega jer to može oštetiti gume i naplatak, kao … Saznaj više

Koliko stare smiju biti gume?

Stručnjaci Njemačkog autokluba (ADAC) preporučuju da maksimalna starost i ljetnih i zimskih guma bude oko osam godina (čak i ako dubina utora odgovara zakonskom minimumu). Ljetne gume se iznimno mogu koristiti do deset godina i to ako su u odličnom stanju, dok se to sa zimskima aposlutno ne preporučuje budući da se s njima u pravilu većinu vremena vozite na … Saznaj više

Smanjivanje ekološkog otiska: Textar napušta plastičnu ambalažu za diskove

Postoji više definicija ekološkog otiska a jedna od njih glasi da je to kvantitativna mjera koja pokazuje koliko države, regije, gradovi, pa i pojedinci stvaraju pritisak i troše planet te koliko taj pritisak prelazi granice održivosti. TMD Friction, najveći europski proizvođač prisutan u prvoj ugradnji razvio je novu ekološki prihvatljiviju ambalažu u obliku valovitog kartona za svoje kočione diskove za … Saznaj više

Smije li spremnik za pranje vjetrobranskog stakla biti prazan?

Vaš je automobil opremljen sustavom za čišćenje prljavog vjetrobranskog stakla kojeg čine: Spremnik tekućine za pranje vjetrobranskog stakla Pumpa za tekućinu za pranje Crijeva za raspršivanje tekućine Mlaznice za pranje vjetrobranskog stakla Brisači Uloga tekućine za pranje Dok se tekućina za pranje nalazi u spremniku kako bi se koristila po potrebi ona također obavlja i drugu funkciju – ona predstavlja … Saznaj više

Čuvajte svoj auto – promijenite ulje na vrijeme

Čuvajte svoj auto: koliko često trebate promijeniti ulje? Promjena ulja potrebna je svakom automobilu ali sigurno se pitate koliko često? Odgovor na to pitanje može biti veoma zbunjujući jer ovisi kako o uvjetima vožnje tako i vašim navikama u samoj vožnji. Niz godina glavna preporuka za ispravan rad automobila bila je izmjena motornog ulja zajedno s filterom jednom godišnje ili … Saznaj više