Spriječiti je uvijek bolje nego liječiti, a najlakši način da se izbjegnu problemi s bukom kočenja poput treperenja, cviljenja ili škripanja je osigurati da su i kočiona pločica i čeljust pravilno postavljeni od samog početka. U nastavku smo naveli nekoliko korisnih savjeta koji će vas uputiti kako izvesti uspješno sklapanje i montažu elemenata kočnice.
Slijedeći ove savjete koje navodi FERODO, moći ćete izbjeći neželjene zvukove vibracija i omogućiti vozačima laganu i ugodnu vožnju. Važna napomena: prije povratka vozila uvijek obavite ispitivanje na cesti. To osigurava da kočioni sustav radi u potpunosti ispravno prije isporuke. Uvijek savjetujete klijenta o pravilnim postupcima razrade novih komponenti kako biste osigurali ispravnu učinkovitost kočenja, a kako je gore objašnjeno.
- Skinite i očistite sve klizače i „pinove“ čeljusti
- Koristite šmirgl papir na čeljusti i nosačima samo u slučaju jake hrđe ili onečišćenja. Napomena: ako čeljust ne klizi lako, to može rezultirati konusnim pločicama ili neravnomjernim trošenjem unutar osovine. Ovo stvara cviljenje ili podrhtavanje.
- Imajte na umu da „pinovi“ moraju imati pravilno podmazivanje kako bi se osiguralo slobodno kretanje. Također, pin ne može zaglaviti unutar čeljusti. Provjerite stanje gumene zaštite klizača kako biste zaustavili prodor vode. Napomena: ako se „pinovi“ ne podmazuju, mogu se zaglaviti. To uzrokuje konusno trošenje i buku.
- Pazite na slobodno kretanje klipa i potpuno ga uvucite. To je neophodno kako bi se izbjegla oštećenja podloški ili gumenog sloja.
- Pazite da vaše kočione pločice lako stanu u nosače čeljusti.
- Po potrebi očistite rupe na rubovima kočione pločice. Napomena: ako se pločica ne kreće slobodno unutar nosača, trajno će doći do laganog kontakta s diskovima, što uzrokuje cviljenje, kao i sužavanje površine pločica ili neravnomjerno trošenje.
- U određenim slučajevima preporučuje se lagano podmazivanje mjesta kontakta između stražnje metalne ploče i klizača sintetičkom mašću. Samo pazite da izbjegavate bakrenu mast. Napomena: osigurajte da masnoća ne dodiruje površinu na kojoj se zbiva kontakt pločice i diska.
- Umetnite indikatore habanja u ili na kočione pločice. Uvijte vijke za učvršćivanje čeljusti i zamijenite vijke za zaključavanje navoja novima.
- Slijedite ispravne zatezne momente i preporuke za redoslijed zatezanja. S ponovno sastavljenim kočionim čeljustima, pumpajte papučicu kočnice dok hod ne bude oko trećine punog potencijala hoda. Provjerite radi li kočnica ispravno, uključujući uvlačenje pločice. Vratite kotač i provjerite da li se okreće bez zapinjanja. Ako postoji slobodna rotacija, vozilo je spremno za povratak na cestu.