Visoka brzina praznog hoda popraćena je propuštanjem ulja, nedostatkom snage i šiframa kvara na vozilima VAG 2.0 TFSI

Na nekim modelima proizvođača VAG s motorom sa 2.0 TFSI kodom motora BWA, BPY i BYD, vjerojatno će se naći sljedeća pogreška. Nakon učestalih grešaka, popis kodova kvarova koji su vidljivi u upravljačkoj jedinici motora (ECU) su:

P0507 – Pogreška u stanju mirovanja.

P2279 – Propuštanje u sustavu usisa zraka.

1

Kod tog kvara učestalo je istjecanje ulja na stražnjoj strani motora i na mjestima svjećica. Moguće je da se gorivo nađe u području svjećice zbog otkidanja vijaka glave cilindra kao posljedica prekomjernog tlaka u krugu za podmazivanje.

Ventil koji je namijenjen za zadržavanje para na radilici (PCV), koji je spojen s poklopcem glave cilindra, ne funkcionira ispravno, posebno unutarnja membrana nepovratnog ventila. Ova unutarnja pogreška PCV-a dopušta da turbo tlak ulazi u krug uljne pare.

Morate provjeriti model ventila za ispuštanje uljnih para na radilici i metalni dio crijeva koji radi od turbopunjača do usisnog razvodnika. Postoje specifični dijelovi za ova dva dijela kako bi se riješila javljena greška.

2

Slika 2. A- Stari model, B- Modificirani model – Problematični dio crijeva koje se proteže od turba do usisnog razvodnika.

3

Slika 3. A- Stari model, B- Modificirani model, C- Vizualne razlike – Prikaz oštećenih PCV modula.

Koraci popravka kvara

Da biste pravilno popravili kvar, poduzmite sljedeće korake:

1 – Prvo provjerite postojanje propuštanja ulja na stražnjoj strani motora kao što je naznačeno na početku ove tehničke informacije.

2 – Provjerite postojanje goriva ili ulja iz kruga maziva motora u području svjećice.

3 – Provjerite stanje vijaka glave cilindra i ponovno ih povucite na 10 Nm ako je potrebno.

4 – Provjerite PCV ventil.

5 – Provjerite dozator crijeva priključenog na turbo i usisni razvodnik.

6 – Zamijenite zahvaćeni turbo metalni crijevo i PCV ventil s promijenjenom verzijom s odgovarajućom referentnom komponentom za svaki model.

Referetne komponente

Reference dijelova starog modela zahvaćenog PCV-a:

  • Za sve modele: 06F129101E, 06F129101F, 06F129101K, 06F129101L, 06F129101N.
  • Referenca modificiranog PCV modela: 06F129101P.

Reference o starom modelu pogođenog turbo crijeva:

  • Za sve modele: 06F103215A, 06F103213N, 06D103215A, 06D103213G.
  • Referentni dio modificiranog modela turbo crijeva: 06F103215B ili 06D103215A.

Napomena: Zatezanje novog recirkulacijskog ventila para motora (PCV) trebao bi biti 4 Nm, a spajanje nove cijevi na turbo treba biti 9 Nm.