SKF zatezač zupčastog remena VKM 15218 – Upute za montažu

SKF zatezač zupčastog remena VKM 15218 – Upute za montažu

Za stručnu zamjenu SKF zatezača VKM 15218 SKF preporučuje da slijedite sve korake za montažu opisane na stranicama u nastavku kako bi se izbjeglo prekomjerno zatezanje ili necentričnost remena, što može dovesti do kvara motora.

SKF Technical Bulletin

SKF Technical Bulletin

Novi glavni vijak uključen je u SKF komplete zupčastog remena VKMA 05609 i VKMA 05700. Ovaj glavni vijak mora biti ugrađen na motor. Nikada ne koristiti stari glavni vijak!

  1. Ugradite novi glavni vijak i zategnite ga na 18,6 Nm.TB_VKM_15218_HR_0318_Page_2_Image_0003
  2. Postavite oprugu na prethodno montirani glavni vijak. Postavite SKF zatezač VKM 15218.

SKF Technical Bulletin

Upozorenje!
Uvjerite se da zatezač dobro prianja uz površinu motora!
U suprotnom, ako odete na korak 3, postoji rizik da se sa stražnje strane opruga zaglavila između površine motora i zatezača. To će dovesti do necentričnost i na zatezaču / remenu i rezultirati kvarom motora!

3. Okrenite zatezač u smjeru suprotnom od kazaljke na satu pomoću imbus ključa na položaj od 5 sati. Zatim zategnite vijak da biste održali zatezač u prethodno postavljenom pololožaju. Faza predmontaže ključna je za pravilno postavljanje remena!

SKF Technical Bulletin

4. Napomena! Ugradite novi remen počevši od bregaste osovine, remenice pumpe za ubrizgavanje i slobodne remenice na način da se smjer prati do zatezača! Remen mora biti slobodan na strani zatezača kako bi se ostvarila potrebna zategnutost.

5. Otpustite zatezač kako biste automatski ostvarili točnu zategnutost zupčastog remena.

SKF Technical Bulletin

6. Držite kotačić za podešavanje pomoću imbus ključa, a vijak zatezača zategnite momentom od 49 Nm.

Upozorenje!
Nakon što dvaput okrenete motor,obavezno provjerite je li prisutna necentričnost između zatezača i zupčastog remena.
Stražnja opruga ne smije se zaglaviti između zatezača i površine motora.

TB_VKM_15218_HR_0318_Page_3_Image_0005