Hibridna tehnologija u HONDA Civicu

Hibridni sustav Civic Integrated Motor Assist (IMA) temelji se na električnom motoru montiranom između motora i mjenjača. Ovaj motor pomaže pri dodatni momenta koji znatno smanjuje razinu onečišćenja vozila.

Civic Hybrid Technology oporavlja i transformira energiju koja se izgubi tijekom usporavanja i kočenja. Ova tehnologija pohranjuje električnu energiju kako bi pomogla motoru kada je potrebna električna energija.

Treba napomenuti da motor koristi dvije zavojnice paljenja po cilindru, kao i varijabilni sustav distribucije VTEC.1200px-Honda_Insight_IMA

Električni motor radi na 158V trofaznom izmjeničnom naponu, a koristi se za pokretanje motora i kao generator koji puni bateriju. To znači da električni motor djeluje kao pokretački motor i alternator. 158V baterija je formirana od 20 modula od 6 ćelija, od kojih je svaki spojen u seriju. Svaka stanica napona je 1,32V.

Za razliku od svog konkurenta Toyota Prius, Honda Civic se ne može pokrenuti sa stajanja koristeći samo elektromotor.  Upotreba motora je potrebna za pokretanje automobila.

Da bi Civic mogao voziti samo na električnoj energiji, brzina vozila mora biti između 20 km / h i 50 km / h (12 mph i 31 mph). U tom slučaju sustav će odlučiti zahtjeva li pomoć od motora u skladu s povratnim informacijama s papučice gasa.

Za razliku od Toyota Priusa, benzinski motor ne prestaje raditi dok se vozi automobil.

Sustav je dodatno opremljen akumulatorom od 12 V koji se puni pretvaračem. Sklop pretvarača se hladi električnim ventilatorom kako bi se izbjegli problemi s pregrijavanjem. U nekim modelima postoji dodatni generator koji omogućuje punjenje ove baterije u slučaju kvara.

2

Tijekom pokretanja motora pokreće se elektromotor. Od tada, ovisno o stanju napunjenosti baterije i potrebama isporuke okretnog momenta, ovaj električni motor pomaže motoru u većoj ili manjoj mjeri (npr. pod velikim opterećenjem kao što su nagibne padine) kada električni motor pruža maksimalnu pomoć.

Kod vožnje pri konstantnoj brzini, razina pomoći koju električni motor daje motoru ovisi o stanju napunjenosti baterije. Kod vožnje pod velikim brojem okretaja i kod niske napunjene baterije, električni motor puni bateriju umjesto da pomaže. Tijekom usporavanja, električna energija se koristi za punjenje baterije ovisno o stanju.

PAŽNJA!

U slučaju da morate obavljati poslove održavanja ili popravaka na visokonaponskom krugu, vrlo je važno okrenuti glavni prekidač i postaviti ga u “off” položaj. Na taj način isključujemo napajanje visokog napona preko cijelog kruga.

 Prije izvođenja bilo kakvog popravka na ovom vozilu potrebno je uputiti sve mjere predostrožnosti proizvođača.